hirdetés
hirdetés

Tudásbázis

Csokorba szedtük a legjobb felajánlásokat HR területen

Ebben a hirtelen megváltozott munkakörnyezetben minden vállalatnak nagyon gyorsan kell tudnia reagálni, hogy életképesek maradjanak. Ezt segíti számos értékes felajánlás, melyeket mi most csokorba szedtünk. Cikkünk folyamatosan frissül az újabb felajánlásokkal!

INGYENES felajánlások:

JOBGROUP:

Személyzeti tanácsadóként fontosnak találják, hogy a legnehezebb helyzetbe került embereken segítsenek. Ezért Facebook chatfelületükön ingyenes online karriertanácsadást nyújtanak azoknak, akik a vészhelyzet miatt vesztették el a munkájukat. Legyen szó vezetőről vagy fizikai dolgozóról, mindenkit meghallgatnak, és legjobb tudásuk szerint támogatnak. Amiben segítséget tudnak nyújtani:

   - önéletrajz átnézése, fejlesztése,
   - a jelentkező számára ideális területek megtalálása,
   - a megfelelő állások, állásportálok felkutatása,
   - az általuk nyújtott pozíciók ajánlása,
   - karriertanácsadás, támogatás.

Tanácsadóik minden munkanapon 09:00–17:00 között érhetőek el. Az érdeklődők a Facebook chatfelületét használva írhatnak a JOB.HU-nak, tanácsadóik pedig érkezési sorrendben beszélnek velük.

Az ingyenes karriertanácsadás elérhető a https://www.facebook.com/job.hu és a m.me/job.hu oldalon.

Arthur Hunt Talent and Leadership üzletága:

Mivel az új helyzet új koncepciók bevezetését indokolja, a következő szervezetfejlesztési lehetőségeket ajánlják fel, melyek átlendíthetnek az aktuális nehézségeken:

Konzultáció: Az Arthur Hunt Szervezetfejlesztési Üzletága 1,5 órás ingyenes tanácsadói konzultációt biztosít ügyfeleinek, HR-szakembereknek, cégvezetőknek, és a jelenlegi helyzetben minden vezetőnek. Segítenek kidolgozni és átgondolni a koncepciót, mely a koronavírus miatt előállt helyzetben segítség lehet. A konzultáció ingyenes, itt lehet kapcsolatba lépni tanácsadóikkal: http://arthur-hunt.hu/contact-us/ vagy This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Invention Factory

Az Invention Factory szervezetfejlesztő cég egy egyedi és rendkívül hatékony rendszert, az ORGANOCO szemléleten alapuló módszertant alkalmazva segíti multinacionális vállalatok és start-upok vezetőit.

Április elejétől

  • havi rendszerességgel indítanak ingyenes webinarokat a változásbiztonságra fókuszálva (a következő webinár időpontja május 14. 14.00 óra);
  • nyílt képzéseik közül most fél áron érhető el a Virtuális Vezető és Virtuális Változásbiztonság tréningek;
  • valamint tapasztalt trénereik ingyenes konzultáció során mérik fel az egyedi igényeket.

További információ és jelentkezés a www.inventionfact.hu weboldalon vagy az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen.

BrandCruiter

Az agilis HR folyamatok kialakítását tovább halogatni értelmetlen. A BrandCruiter adat-alapú, online mérőeszköze az agilis/lean szemléletű toborzás megvalósításában támogatja a partnereit.
Épp online kiválasztásra álltok át? Új ATS? Csökken vagy nő a kiválasztásban résztvevők száma? Adatalapú, online mérőeszközünkkel minden változást tökéletesre kalibrálhat a HR csapat, ráadásul mérhetővé tesszük a jelöltélményt és a munkáltatói márkátokat.
Ha érdekel a hogyan, vedd fel velünk a kapcsolatot:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Az első 5, HRPWR-re hivatkozó érdeklődőnek 3 havi ingyenes rendszerhasználatot biztosítunk.

Pannon-Work

3 csomag light RPO, toborzási szolgáltatás:
a toborzási folyamat teljes körű vagy egyes részfolyamatainak kiszervezése állandó jelleggel vagy egy-egy projekt esetén. Szakértői támogatást nyújtanak a toborzásban, illetve igény szerint átvállalják a toborzás teljes folyamatát, akár saját kollégáik helyi jelenlétével. RPO szolgáltatásuk rugalmas, ügyfeleik igényeihez igazodik. Erőforrástervezésben és létszámgazdálkodásban szakértőik releváns megoldásokat kínálnak a folyamatosan változó munkaerőpiaci helyzetben.

A Pannon-Work cégcsoport 30 év tapasztalattal és komplex HR-szolgáltatással támogatja partnereit.

A csomag tartalma:

  • Hirdetés összeállítása
  • Az állásajánlat megjelenése a Pannon-Work weboldalán, Facebook-oldalán, Workania.hu, Kisalföld.allasok weboldalakon
  • A beérkező pályázati anyagok előszűrése
  • A pályázati anyag alapján alkalmasnak vélt jelentkezők továbbítása a Partnercég felé
  • A keresés lezártakor a pályázók elutasítása

Jelentkezés a csomagra: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Salarify:

A rugalmas bérhozzáférést biztosító platform díjmentesen elérhetővé teszi szolgáltatását minden hazai munkáltatónak és munkavállalónak 2020 végéig. A cég ezzel járul hozzá a járvány következtében kialakuló személyes pénzügyi problémák enyhítéséhez.

Azzal, hogy a dolgozók fizikai kontaktus nélkül kérhetnek és kaphatnak automatizált pénzügyi segítséget munkáltatójuktól, jobban tudnak reagálni a váratlan helyzetekre eladósodás nélkül. Így anyagilag biztonságosabbá és kiszámíthatóbbá válhat számukra ez az időszak is, a munkáltatók pedig úgy növelhetik a munkavállalók lojalitását és produktivitását, hogy ez számukra nem jelent többletköltséget.

Workania

Az elmúlt időszak eseményei toborzási szempontból kiemelten hatnak az egészségügyi pozíciók betöltésére, így a Workania állásportál az igényekre reagálva úgy döntött, minden egészségügyi állásajánlat díjmentesen jelenhet meg az oldalon a kialakult helyzet fennállásáig. Ez a lehetőség az önkéntes toborzó hirdetéseket, illetve a teljes- és részmunkaidős állásajánlatokat egyaránt érinti és az érvényben lévő határzár miatt értelemszerűen a belföldi álláslehetőségekre vonatkozik. További kérdés és az ajánlat igénylése az oldalon lehetséges!

YOUnik kreatív műhely

Hamarosan elindítják egy rövid (egykörös) tesztüzemmel és a részletes játékszabály ismertetésével Home Office Bajnokságukat, melynek kiírását ITT találhatjuk meg. Hetente 2 kihívással készülnek, melyek mindegyike könnyed, humoros és a csapat egységgé kovácsolását (vagy a csapategység megtartását) célozza.
Ilyenformán a verseny idejére ingyenessé teszik a szolgáltatásukat (azaz az ötleteiket), és ezen felül a győztes csapatnak felajánlanak egy cégre szabott csapatépítő alkalmat, melyet természetesen a vírushelyzet normalizálódásakor tudnak majd felhasználni.

Training360

„Magyarország otthonról dolgozik” címmel 10 részes videósorozatot indított a Training360, hogy megkönnyítse a hazai munkavállalóknak az otthoni munkavégzésre való átállást. A sorozat első részei már elérhetőek az interneten: 1. rész; 2. rész.

Evolution Consulting Kft.

A hrMaster három, dolgozói kommunikációt támogató moduljának ingyenes használatát tették elérhetővé. "Az élet nem állhat meg. A home office egyik legnagyobb kihívása, hogy a vállalaton belüli adatáramlás, kommunikáció zökkenőmentes maradjon. Ebben viszont sok vállalatnak segítségre van szüksége, és ezt most a magunk eszközeivel támogatjuk: a hrMaster három modulját 90 napig ingyenesen használhatja bármelyik vállalat!

Ezekről a megoldásokról van szó:

  •  A dolgozói kommunikációs modul pontosan úgy működik, mint a már ismert közösségi média megoldások. A Facebook News hírfolyamnál megszokott módon itt a posztolás, az erre adott reakciók, szavazás kiírása mind-mind elérhető. A vállalaton belüli, szabályozható hírfolyam a céges történések, hírek vérkeringésében tartja a dolgozókat, miközben a reakciókra, felmérésekre is teret ad
  • A Dokumentumtár modullal mappákba szervezetten lehet vállalati dokumentumokat, fájlokat elérhetővé tenni a cég dolgozói számára.
  • A dolgozói felmérés modul képes hatékonyan és felhasználóbarát módon támogatni a megkérdezéseket és menedzselni a felmérési folyamatot. Nincs szükség a kérdőívek manuális feldolgozására, mert a rendszer automatikusan állít elő vonzó megjelenésű riportot a projekt folyamán és lezárását követően.

Regisztrációért, a fenti három modul ingyenes, 90 napig tartó használatáért kattintson IDE!
Fogjunk össze! Segítünk vállalatának, hogy a kényszerűbb, hosszabbra nyúlt home officeban is hatékonyan, jól kommunikálva dolgozhasson" - írják.      

További információ: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ChatBoss Team

A koronavírus-járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

A ChatBoss Team ingyenes Home Office chatbotja itt érhető el.

Számlázz.hu

Rengeteg cég és egyéni vállalkozó költözött home office-ba az elmúlt hetekben, hiszen a digitális lehetőségeknek köszönhetően ma már otthonról is intézhetjük napi feladatainkat. A kialakult járványügyi helyzetben érdemes minden fizikai kontaktust minimálisra csökkenteni, éppen ezért fontos, hogy számlaügyeink intézését is teljesen digitális útra tereljük. Ehhez nyújt segítséget a következő hónapokban a Számlázz.hu, akik több szolgáltatásukat is ingyenessé tették a járvány időszakában az otthoni munkavégzés, a zavartalan számlázás és könyvelés támogatására. Bővebb információk itt.

Valoro Consulting Kft.

A Valoro Consulting tapasztalt tanácsadói egyéni konzultációs folyamatot kínálnak vezetők részére a jelenlegi kihívásos helyzet hatékony kezelésére, esetleges elakadások feltérképezésére és megoldására. Olyan személyre szabott fejlesztést kínálnak, ami érinti a jelenleg legégetőbb témákat, mint hatékony virtuális csapatvezetés, munkatársak motiválása és a kialakult krízishelyzetben való támogatásuk. A folyamat a továbbiakban kiegészül csoportos fókusszal, amely során az egész csapat bevonásával dolgoznak tovább a kihívások megoldásán. A coachingfolyamat első két alkalma ingyenes.

Emellett a Virtuális HR Lounge keretében egy olyan közös gondolkodásra és tudásmegosztásra alkalmas fórumot hoznak létre, amely során lehetőség nyílik az egymástól való tanulásra a krízishelyzet kezelésében, illetve olyan technikákat és lehetőségeket osztanak meg, amivel HR szakemberként hatékonyan tudják támogatni a szervezetet. Várják minden HR-es jelentkezését, aki nyitott arra, hogy meglássa, hogyan küzdenek meg a helyzettel mások, illetve segítséget és új ötleteket szeretne kapni, amit a jelenlegi helyzetben hasznosítani tud. A kapcsolódás egy online platformon keresztül történik, 2 óra időtartamban. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Időpont: 2020. április 22. 15:00-17:00

További információ és jelentkezés a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen.

Profiles International Hungary Kft.

A következő időszakban munkanapokon 11–12 óra között szeretettel várnak egyéni, online konzultációra minden olyan témában, ami ebben az új helyzetben vezetőként, HR-esként foglalkoztat.  hashtag#probono #homeofficeleadership #stayhome #HR #homeoffice #leadership #andratuttobene #: A This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen várják a bejelentkezést, és felveszik a jelentkezővel a kapcsolatot.

Green Fox Academy

#Stayathome Coding Camp néven ingyenes kurzust indít Magyarország első szuperintenzív programozó bootcampje azoknak, akik tanulással töltenék a koronavírus miatt felszabadult idejüket, és szívesen elkészítenék első saját webalkalmazásukat. A háromhetes képzésre azokat is várják, akik már régóta bele akarnak kóstolni a tech világába, vagy akár egy ideje karrierváltáson is gondolkodnak, de előbb kipróbálnák magukat, mennyire való nekik egy bootcampképzés. A kezdeményezésről bővebben itt írunk.

Battlejungle

Hazai és nemzetközi szakemberekkel egyeztetve egy olyan online, térítésmentes home office programot dolgoztak ki, amely képes játékosan ösztönözni a munkatársakat, hogy sikeresen alkalmazkodjanak az új munkavégzés okozta kihívásokhoz. Az ingyenesen hozzáférhető programról itt olvashattok bővebben, és ezen a felületen tudtok rá jelentkezni.

A rendkívüli helyzetre való tekintettel egyúttal ingyenessé teszik a Battlejungle platformjának teljes használatát. Cégmérettől és létszámtól függetlenül az elkövetkező három hónapban minden hazai cég számára térítésmentesen, korlátozás nélkül hozzáférhetővé teszi a platformot virtuális közösségépítő események menedzseléséhez. A platformon szabadon lehet választnai előre kidolgozott és egy kattintással elindítható élményalapú online közösségépítő megoldásaik közül, amelyek között megtalálhatóak izgalmas bajnokságok, képfeltöltő versenyek, egyéni és csoportos kihívások is, valamint hírek oszthatók meg a munkatársakkal vagy éppen szavazások indíthatók különböző témákban. Itt várják a jelentkezéseket.

BlueColibriApp

3 hónapon át ingyenesen elérhető a Blue Colibri App kríziskommunikációs csomagja, a Blue Colibri App Smart. A felületen könnyen és gyorsan informálhatók a kollégák és segíti a home office okozta nehézségek leküzdését. 

Az eszközön túl pedig digitális tartalomgyártással is támogatják a cégeket, vállalkozókat. A Colibri Online Studios keretein belül webinarok, digitális kommunikációs és/vagy oktatási anyagok (animációk, prezentációk, grafikák, infografikák) gyártásával foglalkoznak, hogy a korábban offline tartalmakat átemeljék a digitális térbe. Erről bővebben itt találhatók infók: http://thecolibristudios.com/goonline.

CX-RAY Kft.

Ingyenessé tették a helyzetre való tekintettel, csapatmérettől függetlenül a Pulse felmérésüket. A Pulse minden nap egy e-mail formájú értesítőt küld a csapat tagjainak, ahol a linkre kattintva rövid és hosszabb, szöveges visszajelzést is adhatnak a munkanapjukkal kapcsolatban. Így a vezető idejében értesül a felmerülő problémákról, gondokról, a munkatársak pedig nem kerülnek izolált helyzetbe és érzik, hogy home office és online meetingek esetén is fennáll a szoros csapatkohézió.

Jelentkezés: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

FITPULI Kft.

A Fitpuli a digitális vállalati egészségprogram támogatója, ebben az időszakban pedig ingyenesen elérhetővé tették az alkalmazásukban található mozgás modult, amelynek szakmai hátterét Béres Alexandra dolgozta ki. 
Az alábbi YouTube lejátszási listában találhatók azok a rövid, néhány perces videók, amelyek tematikusan mutatnak be otthon is könnyedén elvégezhető gyakorlatokat. 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLWwBzmcXadm5pJcuMbcvQ6--PdSBJTRBf&fbclid=IwAR108gadzdOTmLU4u_HY0pnCbgPuMbXMRYgud00ClmeinfXC_4JlmT1EHk

Mészáros Nóra, szervezetpszichológus

A járvány ideje alatt heti 4 ingyenes órát ajánl fel munkapszichológiai tanácsadásra, hogy a home office "mentális túlélését" segítse. A tanácsadást igénybe vehetik érintett munkavállalók, illetve cégvezetők/HR-esek. 

Részletek: 
https://sites.google.com/view/munkapszichologus/home-office?authuser=0

SAP

Ingyenessé és bárki számára elérhetővé teszi az SAP egyes platformjait és alkalmazásait, hogy hozzájáruljon a koronavírus-járvány gazdasági és társadalmi hatásainak enyhítéséhez. 

A vállalat díjmentessé teszi a vevőket és a beszállítókat összekötő SAP Ariba beszerzési platformjának Discovery szolgáltatását, hogy kereslet és kínálat szabadon egymásra találhasson, fenntartva ezzel a globális kereskedelmet. 

Azért, hogy az utazni kényszerülők naprakész járatinformációkkal rendelkezzenek, és olyan azonnali hírekhez férhessenek hozzá, mint az üzleti célból utazó vállalati ügyfelei, az SAP ingyenesen elérhetővé teszi TripIt Pro alkalmazását, mely az üzleti utazások tervezéséhez és lebonyolításához létrehozott SAP Concur termékcsalád egyik legnépszerűbb alkalmazása.

További információ: Halpert Zsuzsa/Kommunikációs vezető, SAP Hungary, South-East Europe This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ComLab Kft.

A LogMeIn kezdeményezése, hogy a magyar gyökerű, távelérést és kapcsolattartást segítő szoftvereit elérhetővé tette 3 hónapig díjmentesen egészségügyi, oktatási, kormányzati, önkormányzati és nonprofit szervezetek számára. 

A lehetőségről bővebben itt olvashatunk.  

VIP Coaching Center

MotivationalMaps.hu csapatába tartozó, a VIP Coaching Center által képzett 21 akkreditált motivációtérképező coachuk/trénerük közül jelenleg 9-en szívesen (de várhatóan egyre többen csatlakoznak majd) segítenek pro bono a cégeknek a jelenlegi helyzetben felmerülő vezetői problémák megoldásában, általános motivációs tanácsadásban, coachingban.
- a home office során felmerülő teljesítmény problémák kezelésében, különösen, ha az korábban jól dolgozóknál merül fel,
- a helyzet miatt megváltozott jövőkép és megváltozott motivátor sorrendek miatt lecsökkent motiváció növelésében,
- a megváltozott helyzet miatti motivátor sorrendek következményeként újonnan megjelenő, csapaton belüli, vagy akár vezetővel szembeni motivátor ütközésekből fakadó konfliktusok feltárásban megoldásában,
- egyéni demotiváltság következtében beálló teljesítménycsökkenés növelésében.

Jelentkezés:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

edUcate Hungary Kft.

Cégünk a következő kihívások kezelésében, áthidalásában nyújt szakértő támogatást: ingyenes oktató webinar és online meetup szervezését tervezik a hetekben, az aktuális problémákkal kapcsolatosan (pl. hatékony digitális munkaeszközök bemutatása home office-hoz).

A következő site bemutatja a főbb vállalati kihívásokat és az általuk nyújtott támogatás részleteit: https://www.educate.business/jarvany

További információ: Orsolya.Janko@edUcate.Business

Szabados Andrea

Vezetői coach, tréner, szervezetfejlesztő
A-Coaching – A vezetőkkel gondolkodó www.a-coaching.hu
TEDxLibertyBridgeWomen társalapító és kurátor

Vezetői tanácsadóként, coachként, szervezetfejlesztőként telefonos/online tanácsadással segít a változáskezelésben a cégvezetőknek, vállalati közép- és felsővezetőknek. Díjmentes első konzultációt ajánl 60 perces időtartamban.

A következő témák merülnek fel jellemzően az eddigi pár nap tapasztalata alapján: 
- stresszkezelés 
- változáskezelés 
- távoli kommunikáció – mire érdemes odafigyelni, főbb szempontok 
- csapat összetartása távmunkában (remote team) 
- struktúra megteremtése 
- motiváció 
- feszültség kezelése, biztonságérzet megteremtése (saját magunknak és másoknak) 
- együttműködés 
- új eszközök megtalálása, megszokása 
- munka/magánéleti teendők, szerepek összehangolása.

Jelentkezés:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

SkillToGo Kft.

Reziliencia témában, bátorító-motiváló, csapat energiaszintjét home office-ban is fenntartó eszköztárat biztosítanak vezetőknek/középvezetőknek. 
Április 2-án, csütörtökön délután 14.00-órakor ingyenes webinárium kerül megrendezésre max. 16 fő részére. 
Cím: 
"Veled fordul a kocka!" 
Tudod-e, kinek mi jár a fejében? 
Téma: 
Tények és hiedelmek az elmúlt hetek eseményeiről 
Érzelmi alaphangulat a szervezeti csapatokban 
A cselekvés és kommunikáció felelőssége 
"Gyakorlati eszköz a kézbe" - legfontosabb vezetői feladat 
Regisztrálni a weboldalon lehet.

projektallasok.hu/

Vállalatok jelenleg díjmentesen adhatnak fel álláshirdetést a weboldalon. Ha valaki munkát keres és like-olja a facebook oldalt, hamarosan 5 db 15 perces Zoom CV konzultációs lehetőséget nyerhet. 
Interimeknek díjmentes megjelenésre van lehetősége az oldalon, azért, hogy miután a termelés újraindul, legyen személyesen is támogatásuk a cégeknek, tudjanak keresni és válogatni, hiszen pont ezért jók az interimek, azonnal bevethetőek.  

Jelentkezés:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Manuvia Expert Recruitment 

Elsősorban a munkaerő kiválasztásában támogatják a munkáltatókat, legyen szó az online folyamatokra való átállásról vagy egyéb eszközök bevetéséről az offline jelenlét pótlására. Ingyenes online tanácsadást biztosítanak korlátozott számban a következő témákban:

  • Recruitment folyamatok online – miért fontos a folytonosság, hogyan jelenthet ez később akár helyzeti előnyt a munkaerőpiacon?
  • Best practice-k az online recruitment-hez
  • Employer branding rendkívüli helyzetekben – azaz mit üzen magáról a cég azzal, ahogy a jelen helyzetre reagál?
  • Motiválás és csapatösszetartás – remote is lehetséges?

Jelentkezés:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

***

Díjazás ellenében igénybe vehető HR-szolgáltatások

JOBGROUP:

Személyzeti tanácsadóként rálátásuk van arra, hogy a jelenlegi helyzet milyen változásokat hozott a vállalatok életében. Ezért szolgáltatásaikat átalakították és személyre szabják, és egy teljes kríziskezelő csomaggal állnak rendelkezésére azoknak a vállalatoknak, akiknek támogatásra van szükséges.

Az általuk nyújtott szolgáltatások a következő:

    Interim/Részmunkaidős/Rövid távú pozíciók
    Try and Hire
    Megnövekedett igényű pozíciók (IT, IT support, futár, bolti munkakörök, gyógyszeripar)
    Jelentkezők előszűrése
    Outplacement
    Home Office támogatás
    Online onboarding
    Folyamatdiagnosztika és fejlesztés
    Kiszervezett szerepkörök
    Tanácsadás

Szolgáltatásaik részleteiről a http://jobgroup.hu/szolgaltatasaink/fejlesztes oldalon vagy a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen lehet érdeklődni.

Arthur Hunt Talent and Leadership üzletága:

Kifejezetten a mostani helyzetre kidolgozott szolgáltatásaik:

Munkatársaknak:

  • Az Arthur Hunt csapata igény esetén stresszkezelő és reziliencianövelő mini workshopokat tart.
  • A jelenlegi helyzet értelmezése, megértése, munkatársak támogatásának lehetőségei.
  • Munka- és szervezet szakpszichológusok által tartott mini workshopok.

Online coaching:

  • Szakembereik készen állnak online coachingok/ coaching folyamatok lebonylítására.
  • Amennyiben egyéni támogatásra van szükség coaching formájában, biztosítják coachaik elérhetőségét a virtuális térben is.

Itt lehet kapcsolatba lépni velük: http://arthur-hunt.hu/contact-us/ vagy This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Brandfizz

Számos nagyvállalat belső kommunikációját támogatják az alábbi területeken:

- segítik a home office-szal kapcsolatos szervezést, kommunikációt,
- van home office one-pagerük, ami kiküldhető és szerkeszthető,
- van vezetőknek szóló home office hírlevelük (mit kell tenniük, amikor a csapat átáll távmunkára),
- van technikai checklistjük és
- jogi összefoglaló is atipikus munkavégzésre.

ChatBoss Team

3 chatbottermékük a toborzás (Toborzó/Candidate Search chatbot), a belső kommunikáció (HR Operations chatbot) és a szervezethez kapcsolódó szakmai tudásanyag megosztásában (Tudástár/Knowledge Chatbot) nyújt támogatást.

Az elmúlt napok eseményeire való tekintettel hamarosan elkészítenek egy olyan chatbotmegoldást, ami a jelen helyzetben bármely cég/szervezet belső kommunikációját és home office gyakorlatát tudja támogatni hasznos információk megosztásával. A chatbot által 'közölt' tartalom a koronavírushoz és home office-hoz kapcsolódó általános szabályozások gyűjteménye. A chatbotot a saját weboldalukon is elérhetővé teszik, így ott bárki kipróbálhatja majd. Bármely cég saját weboldalára vagy akár FB Messengerre, Viberre
is beágyazható lesz.

Humantask

EAPTASK Now: havidíjas telefonos szolgáltatás, amelyben a dolgozóknak mentális elsősegélyt nyújtó, támogató beszélgetésre van lehetőségük speciálisan képzett szakemberekkel.

Vezetőket támogató programok:

- online executive tanácsadás/coaching veszélyhelyzettel kapcsolatos témafókusszal
- Vezetőket támogató live stream webinar veszélyhelyzettel kapcsolatos témafókusszal
- Szervezeti és kríziskommunikációs támogatás/tanácsadás.

Almásy Law Hungary

Vállalatok részére vállalják jogi feladatok ellátását (szerződések átvilágítása, módosítása a megváltozott körülményekre tekintettel), jogi tanácsadás, jogi interim szolgáltatás, üzletviteli tanácsadás, szervezetfejlesztés, szervezetszabályozás, munkaügyi tanácsadás, partneri kapcsolattal könyvviteli szolgáltatás, business coaching eseti és tartós megbízás keretében is.

Poligona

Online, vezetői kompetenciákat fejlesztő tréningeket készítenek. A tavalyi év során fejlesztették a Berkenyét, ami egy játékos vezetőfejlesztési tréning.

Valoro Consulting Kft.

Szervezetfejlesztéssel, tréningekkel és coachinggal foglalkonak. A  jelenlegi helyzetben 3 fő területen ajánlanak szakértői támogatást: online tréningek (ezen belül két kiemelt témával: virtuális csapatvezetés – a hirtelen virtuálissá vált csapatok hatékony irányítása vezetők részére; és megküzdés a krízishelyzetben – munkatársi csoportok részére a kialakult egészségügyi és gazdasági válság okozta stressz és szorongás kezelésére); a témákhoz kapcsolódó e-learningek munkatársi és vezetői szinten; Online Assessment Centerek a kiválasztási folyamatok támogatására.

www.homeofficehungary.hu

Egy olyan munkaerőközvetítő oldalt fejlesztettek, ahol otthonról végezhető munkákat/projekteket/feladatokat lehet elvégezni külföldi mintára (freelancer, guru, upwork). Céljuk az, hogy mindenki megtalálja a helyét a munkaerőpiacon, ehhez járulnak hozzá otthonról végezhető projektekkel, valamint HR-tanácsadással (CV, próba interjú segítséggel).

All You Can Move CHARITY Program:

A koronavírus megfékezése érdekében bevezetett korlátozások és óvintézkedések egyebek mellett a fitnesz iparágat is rendkívül súlyosan érintik. Annak érdekében, hogy a több ezer ember számára munkahelyet biztosító sportközpontok átvészeljék ezt az időszakot, az All You Can Move (AYCM) CHARITY Programot indít. Az adományozó programjuk országszerte 900 sportlétesítmény számára jelent segítséget ezekben a nehéz időkben. 

Az AYCM úgy véli, hogy gyors választ kell adni a kialakult helyzetre, hiszen a hosszútávú fennmaradás záloga az egymással való együttműködésben és a segítségnyújtásban rejlik. Ennek megfelelően az 50 ezres Klubtagi bázisuk számára kialakított CHARITY Programmal támogatni szeretnék az AYCM-val szerződésben álló elfogadóhelyeket. Az adományozó programjuk keretében a Klubtagok rendelkezhetnek havi befizetéseikről, amely összeget az AYCM nem saját bevételeként könyveli el, hanem átutalja az első negyedév látogatásainak arányában a Partner létesítményeknek, enyhítve ezzel ezeknek a sportközpontoknak a bevételkiesését.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés