hirdetés
hirdetés
hirdetés

CEO for 1 Month

Az egyetemisták többsége jól felkészültnek érzi magát a munkaerőpiacra lépéskor

Az Eurostudent legfrissebb felmérése szerint hazánkban minden harmadik egyetemista egész évben, a szüneteket és a vizsgaidőszakot beleértve is dolgozik a tanulmányai mellett.

Közülük minden második hallgató véli úgy, hogy munkája szorosan kapcsolódik felsőoktatási tanulmányaihoz, és szintén 50%-uk nyilatkozott arról, hogy azért dolgoznak, mert még a diploma megszerzése előtt szeretne munkatapasztalatot szerezni. Feltehetően ennek is köszönhető az, hogy az egyetemisták többsége (53,8%) jól felkészültnek érzi magát a hazai munkaerőpiacra lépéskor.

Növekvő elvárás a szakmai tapasztalat az egyetemről frissen kikerültekkel szemben

„Az egyetem alatti munkatapasztalat – történjen az bármilyen területen – egyértelműen előnynek számít a munkaerőpiacon. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján ugyanis azt látjuk, hogy a frissdiplomásokkal és a fiatal munkavállalókkal szemben is egyre nagyobb elvárás, hogy rendelkezzenek szakmai tapasztalattal. Ennek hiányában ugyanis több visszautasítást kapnak az állásinterjúkon, mint amennyi zöld jelzést, aminek következtében egy idő után demotiváltakká válhatnak, és feladhatják azon törekvéseiket, hogy a tanulmányaiknak megfelelő szakmában helyezkedjenek el"– mondta el Goszleth Gábor, a magyarországi Adecco Kft. értékesítési igazgatója, akik CEO for 1 Month programjukkal éppen ezért évről évre a pályakezdők és fiatalok munkaerőpiaci kilátásait szeretnék javítani. Céljuk, hogy közelebb hozzák egymáshoz az elméleti képzést és a gyakorlati munkavégzést. A HR-specialista Adecco Csoport idén is meghirdeti CEO for 1 Month gyakornoki programját, amely során egy kiválasztott fiatal gyakorlati készségeket és tapasztalatokat szerezhet, és emellett  1,3 millió forintos fizetéssel is gazdagabb lesz. A legutóbbi program eredményeiről itt írtunk.

Valós munkahelyi tapasztalat mellett milliós fizetést is szerezhetnek a vállalkozó kedvű diákok

A 47 országban futó gyakornoki program lényege, hogy országonként egy fiatal egy teljes hónapon keresztül betekintést nyerhet a cég vezetésébe. A kiválasztott az Adecco ügyvezetője mellett láthat el feladatokat, és ismerheti meg a vezetői kompetenciákat. Emellett megismerheti minden osztály működését – a marketingtől a pénzügyig – is, aminek köszönhetően valódi piaci környezetben szerezhet munkatapasztalatot.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés