hirdetés
hirdetés
hirdetés

Best Use Of Training

Aranyat ért egy magyar képzési megoldás az Engage Awardson

A nagyszabású díjátadó ünnepség a Westminster Bridge Park Plaza Hotelben, London központjában, november 11-én, hétfőn este került megrendezésre. Az éles mezőnyben induló vállalatok közül végül a Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training”, azaz a legjobb képzési megoldások kategóriában.

A Games for Business egy olyan digitális játék-alapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok HR problémáinak megoldásában segít, onboarding és belső képzés támogatás területén.

„Nagyon büszkék vagyunk erre a nemzetközi elismerésre és a Generalival folytatott közös szakmai munkára is” – mondta Szalai Miklós, a Games for Business termékfejlesztési igazgatója.

A cég által kifejlesztett „Generali Sales Onboarding” platform egy olyan integrált 100 napos online képzés, amely az újonnan szerződött értékesítőket vezeti végig a pozíciójukban eltöltött első három hónapjukon és készíti fel őket a rájuk váró feladatokra és kihívásokra.

„Mára a Games for Business és a Generali együttműködése több mint két évre vezethető vissza, ez idő alatt pedig jelentős szakmai és üzleti sikereket értünk el együtt” – fogalmazott Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.

Figyelemre méltó eredmények: megtartás az érzékeny első három hónapban

Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor a munkavállalónak vagy bármilyen szerződött partnernek még kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben vált, mint azt követően. Az új eszköznek is köszönhetően a vállalat egyébként a fiatal munkavállalók figyelmét is felkeltette, amit alátámaszt, hogy az értékesítőnek jelentkezők 75 százaléka 35 év alatti, szemben a korábbi 44 százalékkal.
 
„Az együttműködés szakmai színvonalát jól mutatja, hogy az idei évben ezüst díjat nyertünk közösen a HRKOMM AWARD versenyen, 2018-ban pedig harmadik helyen végeztünk a Brandon Hall HCM Excellence Awards nemzetközi versenyen” – tette hozzá Fazekas László, a Games for Business marketing igazgatója.

További információkért látogass el a Games for Business weboldalára!

Generali Sales Onboarding case study-ért ide kattinthatsz.

Itt pedig megtekintheted az Engage Awards díjátadóján készült videót!

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés