hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjazzák a legjobbakat

A te munkahelyed mennyire szerethető?

Annak ellenére, hogy a magyarok negyvennégy százaléka szerint a hirdetések inkább nem, vagy egyáltalán nem tükrözik a valóságot, tavalyhoz képest jelentős javulás tapasztalható a területen – derül ki a Dreamjo.bs megbízásából készített felmérésből. Hogy tovább népszerűsítse a cégek munkáltatói márkájának gondozását, az állásportál ismét meghirdeti a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyet immár nagyvállalatok számára is megnyit.

A DreamJo.bs megbízásából, a Pulzus által készített reprezentatív felmérés szerint az aktív korúak mindössze 46,6 százaléka nyilatkozott úgy, hogy teljesen, vagy többnyire megbízhatónak tartja az álláshirdetésekben megjelenteket. Bár ez kevésnek is tűnhet, az arány kiemelkedően javult a tavalyi, ugyanezen kérdésre adott válaszokhoz képest: ekkor a megkérdezettek alig huszonegy százaléka nyilatkozott így.

Az őszinteség az álláshirdetések terén is kifizetődő: a megfelelő elvárásokkal érkező jelentkezők nagyobb eséllyel lesznek elégedettek a tapasztalt körülményekkel, így pedig megtartásuk esélye is magasabb. Nem mindenki számára a babzsákfotel tesz egy céget álommunkahellyé – van, akiket a rugalmas munkaidő, a tervezhetőség, vagy épp a nemzetközi közeg vonz. A Dreamjo.bs azzal a céllal jött létre, hogy mindenki megtalálhassa a számára tökéletes álommunkahelyet.

Megéri őszintének lenni

Az állásportál társalapítója, Balogh-Mázi Mária hozzátette: „A legfontosabb az, hogy pontosan, őszintén kommunikáljunk arról, milyen munkahely is vagyunk; ezáltal olyan új kollégákat vehetünk fel, akik tudják, mit várjanak a munkahelyen. Ezzel időt, energiát és pénzt spórolunk cégünknek: ha új kollégánk már a próbaidő alatt elhagyja a céget, nemcsak, hogy az ezáltal kiesett munka értékétől esünk el, de a megüresedett pozíció újrahirdetése, a kiválasztás és a betanítás további erőforrásokat von el tőlünk. Ezek a kiadások, pozíciótól függően akár többmilliós nagyságrendig is rúghatnak. A hatékony employer branding emellett abban is segíthet, hogy hosszú távon egy elkötelezettebb, jobb csapatot alakítsunk ki, amely pedig önmagában is vonzó tényező az álláskeresők számára.”

Nálatok jó dolgozni?

Hogy elősegítse az őszinte munkáltatói márkák kiépítését, és megtalálja az ország legvonzóbb munkahelyeit, a Dreamjo.bs másodszorra is meghirdeti a Szerethető Munkahelyek Díjat. A verseny keretében azokat az itthoni cégeket mutatják be, akik remek példával járnak elöl abban, hogyan lehet a kollégáik számára olyan környezetet teremteni, amiben öröm dolgozni. A tavaly több mint 250 indulót megmozgató versenyben idén az itthon működő nagyvállalatok is részt vehetnek, saját kategóriában.

A DreamJo.bs Szerethető Munkahely díjára 2018. június 28-től a szerethetomunkahelyek.hu oldalon keresztül nevezhet minden olyan hazai cég, ahol a vezetők és munkavállalók egyaránt úgy érzik, náluk jó dolgozni. A nevezés és a Díj használata is ingyenes; a cél, hogy minél többekhez eljusson a jó cégek híre.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

hirdetés