hirdetés
hirdetés

Villámtoborzás

A Henkel bevezette az 1 perces jelentkezési eljárást

Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – a Henkel új felvételi platformot és gyorsított eljárást vezetett be, amely lehetővé teszi a pályázóknak, hogy mindössze 60 másodpercen belül jelentkezhessenek. Ennek eredményeként a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt az elmúlt hetekben.

„Sok álláskereső elveszíti az érdeklődését, ha a jelentkezési folyamat túl hosszú. Ez az, amiért vettük a bátorságot, és a folyamatok jelentős felgyorsításával tovább javítottuk a digitális felhasználói élményt” – mondja Valeria Gladsztein, a Henkel globális tehetségtoborzó és oktatási vezetője. „Korábban a jelentkezési folyamat 30 percet vett igénybe. Ma egy időtakarékos és gyors folyamatot kínálunk egy percen belül.” A pályázók egyszerűen jelentkezhetnek, bármilyen eszközzel és fiók létrehozása nélkül. Szinkronizálhatják adataikat a LinkedIn profiljuk segítségével a releváns információk importálásához. Az új toborzási platform néhány héttel ezelőtti bevezetése óta a jelentkezők száma 40 százalékkal nőtt, és az elmúlt három hónapban a Henkel világszerte mintegy 1000 jelöltet vett fel. A Henkel a koronavírus-válság idején is folytatta a munkavállalók felvételét. A jelöltek és munkavállalók biztonságának és egészségének biztosítása érdekében a folyamatokat gyorsan és bürokráciamentes módon adaptálták – pl. online interjúk vagy virtuális bemutatkozás révén.

Az új munkaerő-felvételi megoldás a Cornerstone OnDemand integrált, vállalati szintű HR felhőplatformjának része, amelyet a Henkel a tanuláshoz, a továbbképzéshez és a teljesítménymenedzsmenthez is használ. A Henkel HR-tevékenységének és alkalmazásának digitalizálását folyamatosan fejleszti – a folyamatok további korszerűsítése és felgyorsítása, az agilitás növelése, az alkalmazottak elkötelezettségének fokozása és a lehető legjobb digitális felhasználói élmény biztosítása érdekében.

Megváltozott elvárások a válság miatt

„A koronavírus-válság nyomán a digitális elvárások még magasabbak, és a vállalatok, amelyek nagyszerű jelentkezőket szeretnének megnyerni, nem engedhetik meg maguknak, hogy ezt figyelmen kívül hagyják. A digitális átalakítás már régóta jó ötletnek bizonyult, és a Henkel egyértelműen bebizonyította, hogy az üzleti élet minden részét optimalizálni kell a digitális világ számára, különös tekintettel a jelentkezőkre és az alkalmazottakra. Az eredmények magukért beszélnek, és reméljük, hogy továbbra is támogathatjuk a Henkelt abban, hogy agilis vállalattá váljon, amely kész alkalmazkodni és új normákat elfogadni” – mondta Vincent Belliveau, a Cornerstone OnDemand EMEA ügyvezető igazgatója.

 

SZÍVESEN HALLANÁL TÖBBET A TOBORZÁS/KIVÁLASZTÁS AKTUÁLIS KÉRDÉSEIRŐL? GYERE EL ONLINE MATCHMAKING KONFERENCIÁNKRA!

HR-eseknek, toborzóknak ingyenes!

Toborzás/kiválasztás online konferencia DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK

Időpont: 2020. július. 23. 14:00

A HRPWR.HU és az Üzlet&Pszichológia szaklapok bemutatják a MATCHMAKING - Online toborzás/kiválasztás konferenciát, melynek fő témája:

DIGITALIZÁLVA - ÚJ MEGOLDÁSOK

A COVID alatt sokan elveszítették a munkájukat, míg mások pont akkor álltak munkába. Sok vállalatnál nem állt le a toborzás és a felvétel. Mit tanultak ők a digitalizált folyamatokból, milyen jó gyakorlatokat tartanak meg, és egyáltalán, hogyan alakította át a COVID a munkaerőpiacot és a recruiter folyamatokat?

Program:

14.00 - 14.15 Megváltozott és változóban lévő munkaerőpiac COVID alatt és után
Dencső Blanka, Piackutatási szakértő, Profession.hu
Mit tapasztalnak az ország vezető állásportáljánál, hogyan változott a COVID hatására a munkaerőpiac és azon belül is a keresések száma, típusa? Jó tanácsok a hallgatóságnak.

14.15 - 14.25 A chatbotok és a mesterséges intelligencia a toborzásban
Dr. Baltay Kristóf, Ügyvezető, ChatBoss Kft.
Sok időd megy el a megfelelő jelöltek felkutatására és előszűrésére? Ahelyett, hogy újra és újra ugyanazokat a kérdéseket teszed fel minden egyes pályázónak, inkább értékesebb dolgokra fordítanád a munkaidőt, tudva azt, hogy ezt megoldja helyetted más? Hasznos lenne, ha egy gombnyomásra statisztikát kapnál a jelentkezőkről? Te is érzed, hogy a jövő a digitális megoldások irányába mutat? Ha IGEN a válasz az előbbi kérdésekre, akkor ismerkedj meg a ChatBoss candidate search chatbotjával!

14.25 - 14.35 Paradigmaváltás 1-2 hónap alatt egy nagybank toborzásában?
Demeter Marcell, Talent Acquisition Team Leader, Raiffeisen Bank
A Raiffeisen Bank Hungary a COVID előtt is sikeres, 100 százalékban in-house toborzást folytatott, de a járvány természetesen rájuk is hatással volt. Míg a legtöbb cégnél a toborzások leállításával és esetleges leépítésekkel igyekeztek spórolni, ők inkább felpörgették a recruitmentet, ebből kovácsolva versenyelőnyt. Mik voltak a kihívások és megoldások mind emberi, mind technikai oldalról? Elmondják.

14.35 - 14.45 Hogyan segíti egy vállalati kommunikációs multiplatform a toborzást?
Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri App
A Blue Colibri egy komplex vállalati belső kommunikációs multiplatform, használható akár saját mobiltelefonon, desktopon, kihelyezett érintőképernyős eszközökön. A rendszeren keresztül tájékoztathatjuk a kollégákat a nyitott pozíciókról, segíthetjük a belső ajánlás folyamatát. Az új munkavállalókat akár pre-boarding, akár on-boarding időszakban is elérhetjük, előmozdíthatjuk az elkötelezésüket, csökkenthetjük a bizonytalanságukat. A csoportosítás akár azt is lehetővé teszi, hogy külön kezeljünk talent poolt, gyakornoki csoportot és feléjük külön kommunikáljunk vagy alakítsunk ki tudásmegosztó funkciókat.

14.45 - 14.55 Hogyan toborozzunk havi 1000 embert?
Rönky Balázs, Ügyvezető, Online Fejvadász
2016 óta foglalkoznak online munkaerő toborzással. Ezen időszak alatt havonta 1000 – 1500 fő közötti jelentkezőt „szállítottak” olyan megbízóknak, mint a FürgeDiák Iskolaszövetkezet, Díjbeszedő Zrt., Swietelsky, Budapesti Kéményseprőipari Vállalat, és munkaerő közvetítő cégek alvállalkozójaként sok más cégnek. Saját szisztémával és HRFlow nevű toborzási rendszerrel dolgoznak, amivel 1 ember is kezelni tudja a jelentkezőket. Ezt a szisztémát és rendszert mutatja be röviden Balázs.

14.55 - 15.05 Digitalizált kiválasztás – két legyet egy csapásra
Füzér Gábor, Ügyvezető, Assessment Systems
Döntések, elemzések, gyorsaság a jelölt részéről! Az üzleti szimuláció használata a kiválasztásban hozzájárul ahhoz, hogy több más készség is pontosabban mérhetővé válik. Olyan készségek, mint a gyakran keresett komplex látásmód vagy üzleti érzék. Ezzel a toborzás mellett, az egész kiválasztási folyamat digitális lesz, amely a jelöltélményt és a munkáltatói márkát is erősíti.

15.05 -15.15 Nemzetközi kitekintés - részletek hamarosan

15.15 - 15.25 A COVID időszak alatti tapasztalatok a gyakorlatban, nem csak kiválasztás téren
Miklós Annamária, HR vezető, INNIO Jenbacher Gas Engines Hungary Kft.
A COVID hatására az INNIO Jenbacher Gas Engines Hungary Kft. is áttért az online kiválasztásra. A kiválasztáson túl, a beléptetés, kiléptetés, integrálási folyamatok is így zajlanak, aminek egy részét meg is tartják a jövőben.


Formátum: élő, interaktív webinárium (cisco webex felületen)

Részvételi díj és regisztráció:
Toborzók/HR-esek számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Más szakterületen dolgozóknak 4 900 Ft + ÁFA/fő.

Válassz az alábbi lehetőségek közül, és kattints:

 HR szakember vagyok, regisztrálok ingyen!
 Más szakterületen dolgozom, szeretnék jegyet vásárolni!*

Regisztrálni 2020. 07. 22. 17 óráig, vagy a workshop maximális létszámáig lehet.

Kontakt: Tóth Jázmin, event manager, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

*Jegyvásárlásnál a 'megjegyzés' fülbe mindenképp tüntesd fel a regisztrálni kívánt felek e-mail címeit, mivel a konferencia elérése e-mail címhez kötött. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.

A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (Professional Publishing Hungary Kft., ChatBoss Kft., RBL Marketing Kft.) adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja.(https://pphmedia.hu/adatkezeles; https://www.chatbossteam.com/adatvedelmi-tajekoztato/?lang=hu; https://www.online-fejvadasz.hu/adatvedelmi-tajekoztato/).

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés