hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aktuális

A 39 legjobb hr megoldás

A PPH Media idén első ízben meghirdetett HR kommunikációs versenyére összesen 70 pályázat érkezett, amelyből 39 pályamunkát juttatott a döntőbe a zsűri. Íme a döntősök listája.

A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • A HR kommunikációs megoldás eredetisége, kreativitása, a hozzáadott szellemi munka értéke.
  • A HR megoldás illeszkedése a cég átfogóbb stratégiájába és a vállalati márka pozícionálásába és általános kultúrájába.
  • A HR megoldás hatása a cég belső környezetére, a munkavállalói elégedettség szintjének változása.

A döntőbe jutott pályázatok listája:

I. MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK                             

1. LEGJOBB BELSŐ KIADVÁNY / b. digitális (hírlevél, intranet elemei, kampányai)                        

pályázat: Digitális belső kommunikáció a váci IBM-nél - Semmi sem állandó, csak a változás maga

pályázó: IBM Data Storage Systems      

2. LEGJOBB VÁLLALATI ESEMÉNY / a. dolgozói céges esemény                

pályázat: MMS - MEC Mindfulness Strategy

pályázó: MEC Hungary  

pályázat: GE Szülők Napja

pályázó: Grayling Hungary

megbízó: GE Digital Hungary
                  

2. LEGJOBB VÁLLALATI ESEMÉNY / b. vállalati esemény                             

pályázat: Summer Magic Family-Családi nap

pályázó: MVM Magyar Villamos Művek
                       

3. LEGJOBB ONBOARDING / ÚJ MUNKAVÁLLALÓ INTEGRÁCIÓJÁT SZOLGÁLÓ MEGOLDÁSOK   

pályázat: Magyar Telekom – „Enter - Új belépők orientációs programja”

pályázó: Magyar Telekom

pályázat: Új munkatársak megtalálása és megtartása

pályázó: profession.hu                        

pályázat: Patrónusok és mentorok az új belépők szolgálatában

pályázó: Rossmann Magyarország
    

5. LEGJOBB VÁLTOZÁSMENEDZSMENT KAMPÁNY BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA                 

pályázat: Munkatársi elégedettségi szint gyors és tartós visszaépítése a CIB Bankban, jelentős mértékű csoportos leépítést követően

pályázó: CIB Bank

pályázat: Vállalati kultúrafejlesztés tematikus belső minikampányakciókkal - "Hajrá Magyarok!"

pályázó: Erste Bank Hungary         

pályázat: Hatékony munka határok nélkül           

pályázó: Invitel Csoport

társpályázó: Noguchi Porter Novelli           

pályázat: AcccorHotels Központi Iroda költözés

pályázó: AccorHotels

7. MOTIVÁCIÓS ÉS JUTTATÁSI RENDSZER KOMMUNIKÁCIÓJA                 

pályázat: Legyél Te is tulajdonos!

pályázó: Magyar Telekom
            

8. LEGJOBB HATÉKONYSÁGNÖVELŐ MEGOLDÁSOK DOLGOZÓI BEVONÁSSAL                  

pályázat: Vidanet értékesítési játszma

pályázó: Vidanet

pályázat: Hatékony munka határok nélkül

pályázó: Invitel Csoport

társpályázó: Noguchi Porter Novelli
              

9. LEGJOBB INTEGRÁLT BELSŐ EMPLOYER BRANDING KAMPÁNY                          

pályázat: Fókuszban a munkatársak!                     

pályázó: Generali Biztosító

 

10. EGYÉB MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK                           

pályázat: Osztály vigyázz! Tanulással a fluktuáció ellen                  

pályázó: Vidanet

II. PARTNEREK ÉS LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁS 

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK - TOBORZÁS / b. legjobb álláshirdetés                  

pályázat: Toborzó videó

pályázó: Bunge

társpályázó: Isobar Budapest

pályázat: PR-asszisztens nagy tervekkel

pályázó: Café PR

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK - TOBORZÁS / c. legjobb állásbörze megjelenés                

pályázat: Knorr-Bremse Állásbörze megjelenés

pályázó: Progressive Reklámügynökség

társpályázó: Uniomedia Communication

megbízó: Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária

               

pályázat: Fékezni tudni kell

pályázó: Uniomedia Communication

társpályázó: Progressive Reklámügynökség

megbízó: Knorr-Bremse Rail Systems Budapest

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK - TOBORZÁS / d. legjobb digitális megoldások                   

pályázat: Toborzó videó

pályázó: Bunge

társpályázó: Isobar Budapest

 

pályázat: Tömegből egyén, egyénből jelölt

pályázó: SAKKOM Interaktív

társpályázó: LeadFlow Consulting

megbízó: Randstad Hungary

               

1. LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK - TOBORZÁS / e. legjobb integrált toborzási kampány                    

pályázat: ALDI4Excellence - A tehetségekért, a jövőért!

pályázó: ALDI Magyarország
             

pályázat: EY Inside Adóverseny 2016

pályázó: Progressive Reklámügynökség

megbízó: Ernst & Young Tanácsadó
      

pályázat: Új munkatársak megtalálása és megtartása

pályázó: profession.hu
          

pályázat: A Lidl HR az EFOTT-on

pályázó: Lidl Magyarország
      

2. HR KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK ÜGYFELEK FELÉ / b. egyéb HR kommunikációs megoldások ügyfelek felé                        

pályázat: A "Több részlet, jobb döntés!" mint új márkastratégia bevezetése a Profession.hu-nál

pályázó: profession.hu
       

4. REPUTÁCIÓNÖVELÉS / a. legjobb analóg külső employer branding megoldás                             

pályázat: AccorHotels gyakornoki prospektus

pályázó: AccorHotels
         

4. REPUTÁCIÓNÖVELÉS / c. legjobb integrált külső employer branding megoldás                          

pályázat: Meet The World Kampány

pályázó: Human Telex

megbízó: Vodafone Shared Services Budapest

pályázat: KÖSZÖNJÜK NEKED!

pályázó: Well PR

megbízó: HRC Group

pályázat: T-Systems Jövőtér Campus rendezvénysorozat

pályázó: T-Systems Magyarország

pályázat: Itt vagyok önmagam - itt dolgozom

pályázó: dm

pályázat: TCS Skool Ambassador Program

pályázó: TATA Consultancy Services Hungary

pályázat: #next10 – A British Telecommunications munkáltatói márkájának kialakítása és bevezetése Magyarországon

pályázó: Impact Works

megbízó: BT ROC

                  

5. EGYÉB PARTNEREK ÉS LEENDŐ MUNKAVÁLLALÓK FELÉ IRÁNYULÓ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK                            

pályázat: ITSH 10

pályázó: Cluso

megbízó: IT Services Hungary

                              

III. HR KUTATÁSI MEGOLDÁSOK                             

pályázat: Munkavállalói élményközpontú HR transzformáció a ‘TGIM’ projekt keretében (Service Design módszertannal)

pályázó: Telenor Magyarország

társpályázó: Labstore Budapest

 

IV. HR INNOVÁCIÓ - AZ ÉV HR INNOVÁCIÓS MEGOLDÁSA                         

pályázat: Lazac

pályázó: Progressive Reklámügynökség

társpályázó: Győri Ildikó

pályázat: HR Fest

pályázó: Participatio

pályázat: KPMG Big Bang- recruitment bootcamp, ahol az üzleti hatékonyság mellett a pályázók élménye van a fókuszban.

pályázó: KPMG

Az eredményekre az október 25-i díjátadón derül fény, 19 órakor az Esernyős kávézóban. További információk és jelentkezés a verseny oldalán.

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés