hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ősz egy mini-újév

3+1 dolog, aminek kezdj neki szeptemberben!

Először is: kezdj el élni! Nem csak nyáron.  Igen, ősszel is. Akkor is, ha hajtás van. Mert amellett is lehet. Sőt, ha szeretnéd jobban kezelni a stresszt, akkor pont munka mellett érdemes leporolni és újra elővenni az újévi fogadalmaidat.

1, Alvás

Hiába gondolkodsz egy mindfulness tanfolyamon, kialvatlanul a meditáció sem megy...

Mondd utánam: a stabil idegrendszer alapja a jó alvás. Meg a hatékony munkáé is, a jobb munkahelyi és családi kapcsolatoké is. Az alvás, a bioritmusod rendezettsége hatással van nemcsak az immunrendszeredre, a vérnyomásodra és gyakorlatilag az összes élettani folyamatodra (107 (!) gén változtatja meg a működését, ha kialvatlanok vagyunk), hanem a hangulatodra, a stresszkezelő képességedre, ezáltal az emberi kapcsolataidra is.

Sok a meló? Este alig marad időd a gyerek mellett? Az alvás akkor is prioritás. Ha nem töltöd fel az elemeidet, milyen alapon gondolod, hogy bírni fogod az őszi hajtást?
Ha nem jó az alvásod, javítsd meg, ha jó, akkor pedig szánj időt arra, hogy 7-7,5 órát aludjál. Kifogások nélkül.

2, Sport

Ugyan elkezdhetted volna már januárban is, az ősz egy mini-újév, még nem késő elkezdeni. Nehogy azt gondold, túl macerás és nincs rá időd. Nagy-Józsa Dorka, a kedvenc coachom árulta el, hogy ő otthon minden nap 20 percet tornázik. Mert neki sincs ideje fitness edzésre járni, mint ahogy nekem sem. Azóta én is és imádom Melissa Bendert.  benderfitness.com, high intensity és intervall tréningek, kezdőknek, haladóknak és férfiaknak is. 20 perc alatt totál leizzadsz, a pulzusod a kívánt tartományban marad, éppen annyira, hogy a keringés, emésztés, ízületek stb. megkapják, ami jár nekik.

Meg amitől lelkileg egyben maradsz és a tornaszőnyegen hagyod a stresszt.

3, Mentális edzés, azaz midfulness

Igen, a mindfulness is egyfajta edzés, konkrétan figyelemtréning. Az egy dolog, hogy ha napi 10-20 percet meditálsz, az javítja a memóriádat, boldogabbá, jobb alvóvá tesz és az összes kognitív képességet fejleszti. De fejleszti benned az elfogadást, az együttérzést, azaz olyan társas képességeket, amiktől szerethetőbb és boldogabb leszel. Ráadásként, mivel nemcsak a figyelmet, hanem az elengedés képességét is gyakorlod (ha meditáció közben jön egy gondolat, el kell engedni), képes leszel lekattanni problémákról, kevesebbet rugózni rajtuk és jobban priorizálni. Márpedig szem előtt tartani, hogy MI és KI a fontos, az hatalmas áttörést hozhat az életedbe. Nem fogod ugyanis olyan könnyen odaadni a lelki békédet, a valódi céljaidat és nem fogod hagyni, hogy bedaráljon a napi 120 e-mail és telefon.

+1 Kezdj el olvasni!

Azzal kezdd, hogy eldobod az önsegítő és mindfulnessről szóló könyveket. Self-help könyvek helyett százszor többet érsz egy tanfolyammal. A mindfulnesst szintén nem fogod tudni könyvekből megtanulni.
Tehát tessék rendes könyvet olvasni! Regényt, tudományost, fantasztikust, vagy szakirodalmat. Mert érdekel. Mert fejleszti az agyad, szemben a social medián Rád ontott figyelemelterelő bulvármaszlagtól. Olvas szakkönyveket, szakirodalmat. Ha nem érdekel a szakma, az baj. Akkor találj olyan szakmát, ami tényleg érdekel. Legyél kíváncsi, legyél több! Év végéig még simán felhozhatod magad.

Ha szeretnél hasznos tippeket kapni a kiégés megelőzésére/kezelésére a szerzőtől, akkor gyere el az alábbi workshopunkra!

Mindfulness az üzleti életben - Workshop

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlás, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Időpont:
2019. szeptember. 06. 09:30-16.30
Helyszín:
Mozsár Kávézó (1065 Budapest Nagymező u. 21.)

Ismerősek ezek a szavak: időstressz, multitasking? Nem az időnket, az energiánkat kell jól beosztani!

  • Hogyan ne legyek egy kifacsart citrom a nap végére?
  • Hogyan aludjak jól?
  • Hogyan kezeljem a határidők és a túl sok feladat okozta stresszt?
  • Mit lehet tenni a kiégés ellen? 

Erre ad választ a mostani mindfulness alapú workshop, ahol megtanulhatod a jó alvás és a hatékony energiamangement bombabiztos technikáit.

Előadó: Horváth Ágnes, mindfulness oktató, alvástréner, TEDx előadó

Az egynapos tanfolyam tartalmazza:

- az elméleti oktatást, kézzel fogható tudást a nap végére
- szakszerű meditáció levezetést
- kinyomtatott handoutokat

Jelentkezem

Amennyiben cégre szabottan szeretné megvalósítani a képzést a saját székhelyén vagy telephelyén, kérje kihelyezett ajánlatunkat!

Kapcsolat: Légrády Edit, senior event manager, +36 1 430 4563,  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Horváth Ágnes, mindfulness oktató, alvástréner, TEDx előadó
a szerző cikkei

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés