hirdetés
hirdetés
hirdetés
MEGJELENT!

A járványhelyzet miatt ezúttal ismét egy olvasóbarát PDF formátumban tálaljuk a legújabb Üzlet és Pszichológiát, és mivel így nem korlátozta semmi a terjedelmünket, még több cikk, információ bekerült. Például egy melléklet is. Előfizetőink emailben megkapják, aki viszont újságosnál szokta beszerezni, ide kattintson!

COVID19 best practice

A koronavírus-járvány alatti időszak minden vállalat számára új helyzeteket és egyben új kihívásokat teremtett. Hogyan motiválhatók a munkavállalók ebben a rendkívüli helyzetben, és mivel lehet nekik segíteni abban, hogy még ilyenkor is fejlődni tudjanak? (x)

„Új normális” világ

A jelenlegi bizonytalanságokkal teli környezetben kivételesen fontossá vált az, hogy a munkaadók biztonságérzetet tudjanak nyújtani a munkatársaknak. A biztonságérzet kialakulásának elengedhetetlen feltétele a szervezeti bizalom, a bizalom kialakítása viszont csak folyamatos párbeszéd, odafigyelés és a valódi problémákra adott valódi válaszok révén lehetséges – erről kellene szólnia a munkavállalói tapasztalatnak az „új normális” világban. (x)

Te kit szeretsz, mit szeretsz, hogy szeretsz?

Sokféleképpen reagáltak az emberek a karanténra, és sokféle helyzetbe kerültek a hatására. Ha a helyzeti különbségek ellenére mégis kellene valami közöset találni arra, hogy mi volt az elmúlt hónapok kollektív hatása az emberekre, akkor az eddig megszokott biztonságérzet elvesztését mondanám, ami valószínűleg mindenki életében bekövetkezett.

hirdetés
Pandémia

A koronavírus-járvány erős hatással van az irodapiacra, nagyon sok cégvezetőt arra késztetett az elmúlt hetekben, hogy átgondolja, mekkora területet használnak ténylegesen, és milyen rugalmas megoldásokkal lehetne biztonságosabbá tenni a benti munkát.

Felmérés

A koronavírus miatt bevezetett veszélyhelyzetben a cégek 45 százaléka vezetett be valamilyen újítást a belső kommunikáció támogatása és megkönnyítése érdekében – derül ki a Trenkwalder felméréséből.

hirdetés
Magyar kutatás

Akkor is, ha egyébként teljes állásban dolgoztak. A pandémia alatti magyar és román helyzetet vizsgálta egy friss kutatás.

„Szeressenek és bátorítsanak minket, uraim!”

Április végén közös pályázatot írt ki a SEED Alapítvány és a Sikeres Nők Egyesülete, amelyben 2020 legsikeresebb női vállalkozóit és női vezetőit keresték. A pályázatra ebben a nehéz, válságos időszakban is nyolc rendkívül színvonalas pályamunka érkezett be.

Életmódváltók a Bethesdában

Ez már a második évada a Bethesda által kezdeményezett életmódváltó versenynek.

Feedbackkultúra

Felmérés készült a visszajelzés magyarországi kultúrájáról.

Employer Branding Award 2019

A COVID-19-helyzet miatt virtuálisan adták át az Employer Branding Award 2019 díjait azon munkaadóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára.

Aktuális kihívásra adtak választ

Az Accenture Java Competition versenyt kifejezetten a Java programozásban jártas, háromfős csapatok számára hirdette meg az Accenture, valamint az MPS Solutions mint szervező.

Lassan egyenesbe jövünk?

A fenti szavakkal írta le a karanténban töltött hónapjait Kata, aki tíz éve dolgozik fodrászként és műkörmösként. A koronavírus miatt azonban szalon és munka nélkül maradt, és minden tekintetben szorult helyzetbe került. Öt, a koronavírus-járvány miatt munkáját elveszített ember elmúlt hónapjainak története.

Rugalmasabb munkarend

80 ezren dolgozhatnak otthonról a járványveszély elmúltával is.

Visszatérő toborzási kedv

2020 második negyedéve a koronavírus-járvány következtében kialakult válságról, és az azt követő újranyitás kezdetéről szólt – a hazai munkaerőpiacon is. Míg a járványhelyzet mélypontján az álláshirdetések száma drasztikusan csökkent az előző év azonos időszakához képest, később ez a tendencia gyorsan megváltozott.

Checklist

A feedbacknek nem az a lényege, hogy megalázzuk, hibáztassuk, bántalmazzuk vagy egyenesen megsemmisítsük a másikat –  de akkor miről is kellene szólnia igazából? Íme egy hasznos lista!

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

Milyen változásokat tud hozni a coaching szemléletű megközelítés egy ember, és azáltal egy cég életébe?

hirdetés

Magyarországon még nem tarolnak a toborzást segítő mobilapplikációk, pedig a technológia már megoldást jelent az eltűntnek hitt munkavállalók felkutatására.

Legtöbbünket kényelmetlenül érinti, ha egy kollégánk elsírja magát. Mit tehetünk, hogyan tudunk a legmegfelelőbben reagálni egy ilyen helyzetben? 

Legyünk csak egy csipetnyivel szerencsésebbek, innovatívabbak, sikeresebbek, hogy az esetleges következő hullámot könnyebben tudjuk átvészelni! Ebben segíthet minket – többek közt – az olvasás.

ÁLLANDÓ SZERZŐINK

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.